رادوینرادوین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پسر متفکر ما

مهمونی عمه رضوان

1392/4/8 17:23
نویسنده : لیلا
809 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش رفتیم خونه عمه رضوان و دو روز حسابی بهشون زحمت دادیم و کلییی هم خوش گذشت.

آنقدر جوجه کباب خوشمزه بود که گفتم حتما عکسش رو بزارم

********

این هم گل پسری ما خونه عمش

*********

روز دوم هم رفتیم کنار رودخونه که اونجا هم عالی و صد البته باصفا بود ولی یادم رفت از رودخونه عکس بگیرم.

این هم ماجرای آقا رادوین و طبیعت:

 

رادوین: چه کیفی می ده بازی با چوب...

 

 

رادوین:آخ جون انگار یه چوب بهتر و بزرگتر پیدا کردم

 

رادوین: بزار بلندش کنم...

 

رادوین: انگار برام خیلی بزرگه؟؟!!!!

 

و......وقتی رادوین می افته و از ته دل می خنده...

 

فدای خنده های تو..همیشه بخند پسرم...

**********

و مثل همیشه به همه چیز با دقت نگاه می کنی و کلی بر اندازش می کنی تا بدونی چی هست و....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سیمین
10 تیر 92 14:47
پسر شیطووووووووووون
مریم
20 تیر 92 17:35
سلام لیلا جون

قربون این گل پسر شیرین و بامزه و دوستداشتنی برم من

قربون کنجکاویات

فدای اون لبخند شیرینت

من و کیاوش خیلی دلمون برای شما و رادوین گل تنگ شده...

مریم جونم خیلی ممنونم عزیزم
منم دلم برای شما و کیاوش عزیزم خیلی تنگیده
پگاه
22 تیر 92 15:36
عاشقتممممممممممممممممممممممم رادوین خاله
مصی مامی کیان
2 مرداد 92 0:53
الهی فدای شیطونیات بشم من عزیزم شیرینی مثثثثثثثثثثثثث عسل