رادوینرادوین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

پسر متفکر ما

عکاسی رادوین

1392/5/15 22:42
نویسنده : لیلا
547 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خیلی وقته که می خوام برات مطلب بزارم ولی به خاطر طراحی هام نتونستم ازت عکس بگیرم و برات بنویسم.

عکاسی شما هم مربوط می شه به بیش از 2 ماه پیش که دیدم گوشی مامان رو برداشتی و مثل مامان که از خودش ژست می گیره شما هم کار مامان رو می کنی.کلی خنده ام گرفت چون یه ژستی می گرفتی که هر کسی هم می دید کلی می خندید.

بعدش بهت یاد دادم که عکس هم بگیری و که تا الان کار هر روزت هست که می ری سر گوشی مامان و حتی بدون اینکه من بفمم گاهی از خودت عکس می گیری و من بعد می فهمم که عکس های گالریم پر شده از عکاسی شما.تازه جالبیش اینه که فقط هم از خودت عکس می گیری و بعد هر عکس ذوق می کنی که عکستو می بینی.

این هم نمونه های عکاسیت:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان کیاوش
26 مرداد 92 2:07
عزیز دلم رادوین
چه پسر هنرمندی آفرین
لذت بردم از این عکس ها خییییییلی جالب بود برام که اینقدر قشنگ از خودش عکس گرفته
از طرف من محکم ببوس این پسر شیرینو


مرسی مریم جونم.البته عکس های خراب هم زیاد داره.خوب من از بهترین ها انتخاب کردم عزیزم